  • Data: 2004-03-19 18:02:52
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, czy konduktorzy zachowali sie
    > zgodnie z prawem.
    > Czy to naprawde taki problem by konduktorzy przestrezgali
    > prawa podczas wypisywania mandatu?

    A w którym punkcie to prawo złamali? Bo nie dostrzegłem nic takiego w
    opisie...

    > Co zrobisz, jesli jutro zlapie Cie kanar i zasoli
    > np. po 6 miesiacach mandat z kosmiczna suma i odestkami,
    > bez mozliwosci odwolania? Czy to jest ok?

    Błąd merytoryczny. Mandat (opłatę dodatkową) "zasola" się w momencie
    ujawnienia przejazdu bezbiletowego. Jeśli gapowicz uiści ją możliwie szybko,
    to nie dość że uniknie odsetek, to jeszcze uzyska 30% upustu. Oczywiscie
    będzie tez mial mozliwosc wniesienia odwołania.

    pdr
    Olo