  • Data: 2004-03-19 18:42:23
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > Warszawa Zach. - Terespol, przez Łuków. Pomiędzy stacjami Warszawa Zach. i
    > Warszawa Śródmieście przeprowadzono kontrolę biletów przez RENOMĘ. Pan
    > zakwestionował ważność posiadanego przeze mnie biletu na trasie
    > Warszawa Zach. - Warszawa Śródmieście, twierdząc, że powinienem jechać
    > pociągiem expresowym do stacji Warszawa Centralna i tam przejść na dworzec
    > Warszawa Śródmieście i kontynuować podróż. Miało to niby wynikać z tego,
    że
    > pociągi ekspresowe i osobowe obsługiwane są przez różne firmy. (PKP

    I słusznie. Niestety, ale bilet ważny w pociagach PKP IC traci waznosc po
    przejsciu do pociągu PKP PR. Takie juz uroki prywatyzacji... Proponuję
    wsiąść do pierwszej taksówki na postoju i dać kierowcy parę dych, a pojechac
    trzecią...

    > Na bilecie nie ma żadnej adnotacji że
    > nie mogę się przesiadać).

    Ale na bilecie jest adnotacja ze przejazd pociągiem osobowym PKP PR opłacono
    dopiero od stacji Warszawa Centralna, zatem na odcinku Wwa Zach - Wwa Centr.
    przejazd odbywał sie bez waznego biletu.

    > Wystawiono wezwanie do zapłaty jak za jadę bez ważnego biletu.

    I słusznie.

    > Wydaje mi się, że Pan z Renomy wystawił mi to wezwanie na zasadzie: "a
    może
    > się uda".

    Bynajmniej, Pan z Renomy postąpił w 100% zgodnie z przepisami.

    pdr
    Olo