  • Data: 2004-03-19 18:06:15
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy kanar zaproponowal uiszczenie oplaty u niego?
    > w pociagach jak i w autobusach mozna nabyc bilet w trakcie jazdy,
    > szczegolnie ze nie na kazdej stacji o tej porze otwarta jest kasa

    Mylisz dwa pojęcia - zakup biletu w pojezdzie jest czym innym niz uiszczenie
    opłaty dodatkowej gotówką.

    > w taki ze nie dostali zadnego pokwitowania do zaplaty, czyli do
    uregulowania
    > oplaty dodatkowej, nie zostali poinstuowani co dalej

    Odmowa złozenia podpisu na protokole automatycznie skutkuje nie otrzymaniem
    wezwania, na którym są wszelkie pouczenia co dalej....

    > chyba nie czytasz, biorac pod uwage ze piszacy opisal wszystko zgodnie z
    > prawda, o niczym ich nie poinformowano

    Skad wiesz ze zgodnie z prawda?
    Bo mi, jako kontrolerowi, brzmi to jak zupełne science fiction. Mozesz mi
    wyjasnic jaki interes mieliby kontrolerzy w niewręczaniu gapowiczowi
    wezwania?

    > moze ich olac jak dla mnie, nie maja jego podpisu, maja tylko dane, a na
    tej
    > podstawie to kanar moze znalezc dokumenty w pociagu i wystawic kare za
    jazde
    > bez biletu, tez ten co je zgubil bedzie musial zaplacic?

    Ojjj boleśnie byś się zdziwił...brak podpisu absolutnie niczego nie zmienia.
    W przeciwnym razie kazdy moglby bezkarnie okradac kolej...

    pdr
    Olo