  • Data: 2006-01-02 16:46:00
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dp62vp$n8d$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    Wszechobecnym i społecznie szkodliwym. Polaków i Polskę okradziono, a jak
    się okazuje to nie była kradzież tylko zaradność tych, którzy mieli
    możliwości, bo mieli kolesi.

    > zal mu dupe sciska i tyle, szkoda z takimi gadac

    Żal ? To się nóż w kieszeni otwiera. Mam nadzieję, że wszystkie szemrane
    interesy trafią niebawem pod lupę, a przekrętasy za "niewinność" za kraty.
    Nagonka na PiS, SO, LPR jest coraz bardziej zrozumiała. Czapki na niektórych
    gorzeją.

    neelix