  • Data: 2006-01-03 11:25:07
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie twierdzę, że jest złodziejem. To, że ktoś jest złodziejem trzeba
    > udowodnić i od tego są sądy, ale na każdą większą kasę w państwie prawa
    > powinien być wystawiany jakiś kwit. Skąd mam tyle pieniędzy ? Proszę,
    > handlowałem i mam na to dokument. Nie ukradłem. Inaczej każdy złodziej,
    > handlarz narkotyków może powiedzieć, że wygrał w przysłowiowym już
    > kasynie.

    no dobra, Arek mowi ze zarobil wielemilionów na swiadectwach udziałowych.
    Zalozenie : na to zadnych kwitow nie trzeba, zadnych kwitow nie otrzymywal,
    ale wzystko oczywiscie bylo legalnie zrobionie. Czlowiek posiada szczegolowa
    wiedze
    w tym temacie wiec moze powiedziec co i jak sie odbywalo.
    2 zalozenie : jest ustawa ktora pozwala zabierac majatki tym osobom ktore
    nie potrfia udowodnic skad
    one pochodzą

    Pytanie:
    co Ty jako prawy uczciwy czlowiek robisz z Arkiem ?

    prosze o konretą odpowiedz bez lania wody
    P.