  • Data: 2006-01-03 15:14:46
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podatku nie zapłacił, bo podobno nie musiał. >Legalność zależy od prawa,
    > ale
    > zapłacić jakiś podatek powinien. Ten brak podatku jest bardzo podejrzany.

    Moze swiadczyc zarowno o kradziezy pieniedzy jak i okradzeniu Panstwa z
    naleznego podatku, przy czym jezlei o to drugie chodzi
    pozbawienie majatku w czesci wyzszej niz nalezny podatek bedzie
    zlodziejstwem i skurw. .. m

> [...]
    > możliwość współtworzenia szkodliwego prawa (wpływania na tworzących) w
    > celu
    > pozyskania korzyści. Masz skrajny przypadek. Może być jeszcze motanie się
    > zeznaniach. Zawsze można znaleźć jakiś paragraf. Miliony są warte
    > zainteresowania. Znamy przecież przypadki ścigania po latach z powodu
    > niezapłaconych brakujących 10 groszy. Wystawiane są nawet żądania zapłaty
    > 0
    > gr. Jeżeli ma być prawo, a przynajmniej sprawiedliwość to najwyższy czas
    > prześwietlić te legalne przekręty, znaleźć winowajcę i posadzić.

    no wiec masz konretny przyklad i powiedz co robisz w takiej sytuacji. Bierz
    pod uwage ze ludzie patrza na rece a niedlugo kapania wybrocza.
    Moze niech Arek wiecej danych napisze (jak moze) .

    P.