  • Data: 2005-12-31 12:33:13
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dp3mqn$jii$3@news.onet.pl...

    > Typowe gadanie nieudacznika.

    Ten milion to nie moje słowa. To moze być typowe gadanie tego, który się z
    tym zetknął/widział lub złodzieja. Oczywiście ten złodziej to udacznik, bo
    jak tu go nie hołubić za talent i znajomość złodziejskiego fachu.

    > Wyobraź sobie, że niektórzy mają możliwości
    > i kombinują lepiej niż inni.

    Kradną lepiej niż inni, bo mają możliwości. Przynajmniej kradli. Tak to
    należy powiedzieć. Wczorajszy pospolity bandzior, mafioso, złodziej dzisiaj
    jest już biznesmenem. "Wygrał w kasynie" lub zarobił na świadectwach i można
    mu skoczyć. Dzisiaj już kraść nie musi, bo i nie ma co.

    >To, że ktoś zarabia więcej niż Ty, nie
    > oznacza, że kradnie.

    A ja myślałem, że kradnie. Przecież każdy tak myśli. :-(

    Ciekawym co byś zrobił, gdybyś zarabiał przykładowo
    > 30 tys. miesięcznie, ciężko harując, a ktoś by Ci powiedział, że jesteś
    > złodziej bo masz więcej od niego?

    Przyznałbym mu rację. A co ? Złodzieje są mniejsi i więksi.

    neelix