  • Data: 2003-06-11 22:06:04
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!!
    Od: P <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Jun 2003 18:58:10 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:
    >A czy Panowie Policjanci będ? pokornie czekać przed drzwiami, aż zadzwonię i
    >ustalę, że to naprawdę Policja?

    Sytuacja jest chora, bo faktycznie jak ogladalem sobie takie rozne
    reality police show na roznych tvn'ach to bylem przerazony. 4 lysych
    drabow w przykrotkich ubrankach z papierochami w gebach okrazaja
    chalupe przeklinaja i zadaja wejscia.

    NIGDY BYM NIE WPUSCIL. A wywazac to sobie moga, podwojne zelazne
    zbrojeniowe drzwi. Conajwyzej jeszcze beda mi kazali zaplacic
    odszkodowanie za koszty leczenia zlamanej nozki jak beda te
    niewywazalne drzwi kopac.