    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo i zwrot osiagnietych korzysci
    Date: Thu, 16 Aug 2012 17:19:13 +0200

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:k0gtga$4of$1@inews.gazeta.pl...

    > A kto jest oszukany w sprawie Amber Gold? Te osoby, które wycofują lokaty
    > chyba nie są oszukane.
    > Bo co innego oszustwo wobec klienta a co innego prowadzenie firmy przez
    > osobę nieuprawnioną.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    Alez ja nie pisze ze w sprawie Amber Gold. Pisze tylko ze prezes Amber Gold
    wczesniej byl skazany i to m. in. za oszustwo. I to mnie interesuje wlasnie
    czy sad musi czy nie musi zasadzic zwrot korzysci, bo jesli nie musi
    zasadzic to to jest droga dla nieuczciwych na zbijanie majatku pod warunkiem
    ze beda oszukiwac takich ktorych nie stac na adwokata...