    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo Allegro - 2 osoby, mała wartość
    Date: Mon, 13 Aug 2007 13:23:39 GMT

    > Nie troluj - to po pierwsze!

    Czy sadzisz, ze jak ktos napisze krytycznie pod twoim kontem to juz trol?
    A moze warto sie zastanowic zanim sie wysyla posta na grupe.

    > Watość wynosi 150 zł. A komu mam postawić? Ojciec ma konto, córka
    > oszukała.

    Allegro ci odpisalo, ze ma cie w dupie! Zglos sie na policjie, to samo
    uslyszysz na policji.
    Czy nie widzisz, ze przy takich szkodach nikomu nie chce sie nawet maila
    wyslac. Musze ci to doslownie napisac?
    Komu chcesz postawic zarzut? Jak juz w innym poscie napisalem, nie wyciagaj
    armaty na muche, bo odlamkiem sam oberwiesz.

    Skoro tak sadzisz.