    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo Allegro - 2 osoby, mała wartość
    Date: Mon, 13 Aug 2007 13:19:03 GMT

    > moja
    >
    > Naprawdę uważasz, że facet powinien zostawić sprawę tak, jak jest?
    > Ja bym chyba odesłała cały sprzęt tej dziewczynie i zadzowniła do jej
    > rodziców, że oczekuję zwrotu 150 zł. Jesli są normalni, to przeleją kasę,
    > młodej skroją tyłek.

    Mowa byla o uszkodzonych sluchawkach za 70zl.
    Nawet Allegro uwaza, ze szkody ponizej 150zl sa nie warte rozpoczynania
    czegokolwiek.
    Ja wiem, ze to paskudnie byc rabnietym nawet na 1zl, ale ludzie, nie
    strzelajcie do muchy z armaty!
    Nie wim, moge sie mylic, ale domyslm sie, ze policja tez odesle go z
    kwitkiem.
    To jest ryzyko kupowania na allegro. Dlatego ja juz od ladnych paru lat nie
    korzystam. Chyba, ze to gdzies w okolicy i moge sam udac sie po towar i
    zaplacic gotowka.