    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo Allegro - 2 osoby, mała wartość
    Date: Mon, 13 Aug 2007 13:09:57 GMT

    > Witam, pytanie dotyczy tego jak doprowadzić do wszczęcia postępowania.
    > Kupiłem używane mp3 (150zł) i słuchawki okazały się całkowicie zepsute. To
    > wartościowe słuchawki, znanego producenta, podobne w sklepie warte są 70
    > zł. Chcę otrzymać odszkodowanie od Allegro, więc muszę zgłosić to jako
    > oszustwo na 150zł.
    >
    > Konto jest zarejestrowane na ojca rzekomo 18 letniej sprzedawczyni.
    > Dziewczyna mailuje że "zepsuło się w przesyłce". Zadzwoniłem na podany
    > numer, odebrała matka. Okazało się że słuchawki jak najbardziej były
> [...]

    Napsz do Ziobry on jest dobry w sprawie "krcenia nagran", Kaczynskiego i
    moze Busza, poza tym oskarz tez matke i dziadkow, wszak z jednej rodziny sie
    wywodza i kazdy z nich napewno dostal jakas dzialke z tego "oszustwa".
    Widac dzewczyna peka i chce swoja dzialke 30zl oddac. Ale pewnie reszta mafi
    rodzinnej sie nie zgadza. Zglos na policje, ze chodzi o mafie rodzinna i
    nawet siegnij dalej niz dzadkow...
    Boze ludzie w Polsce powariowali doszczetnie... czlowieku piszesz o wartosci
    70zl i chcesz postawic zarzut oszustwa dwum osoba. Czy wy juz nie macie
    innych zmartwien?
    I jeszcze z takim tekstem na grupe dyskusyjna zajmujaca sie niby prawem....
    Czekam z utesknieniem na wnioski o oskarzenie rodzin za 5 zl.

    ps.
    wystaw na to konto negatywa i po sprawie. Wiecej od nich nie kupuj - to moja
    rada i nie kompromituj sie bardziej od nich.