  • Data: 2007-10-01 19:56:25
    Temat: Re: Oszukują przy wyborach w następujący sposób:
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fdr2ro$bg$1@news.onet.pl...

    > bouchachachachacha :D

    Jak Zydzi kombinuja z wyborami, czyli Oszukuja przy wyborach w nastepujacy
    sposób:

    Numer PESEL składa się z liczby porządkowej
    płci w

    2.2 Płeć
    cyfry [7-10] - numer serii z oznaczeniem płci
    cyfra [10] - płeć

    Mój PESEL jest 61072301275
    cyfry 0127 u mnie są liczbą porządkową płci. Kombinacja może być
    dowolna, bo zarówno sama moja płeć (cyfra 10) może mieć cyfry 1, 3, 5, 7, 9
    (nieparzyste) - oznaczają płeć męską, jak także numer serii (cyfry
    7-9) może być dowolny.
    Numer PESEL nadaje minister właściwy do spraw administracji publicznej
    w formie czynności materialno-technicznej.

    Komisje wyborcze mają tyle tylko do powiedzenia, co opisałem w
    zapoczątkowanym wątku "Oszukują przy wyborach w następujący sposób:". Jednak
    nie mają istotnego wpływu na wynik
    wyborów, bo kandydaci (przede wszystkim chodzi o tych z pierwszymi
    miejscami na listach) są wyznaczani odgórnie. Opisałem ten proceder w
    kolejnym moim wątku, pt. "Oszustw wyborczych ciąg dalszy". Połącz to
    "wyborco"
    wszystko w swojej głowie.
    Wybory to tylko teatrzyk dla ogłupionego polskiego (i nie tylko
    polskiego) narodu. A poszczególne sceny i sekwencje przedwyborcze
    kreują służby specjalne, jak w filmie "Moda na sukces". Służby
    specjalne ostatecznie zadecydują, które z żydowskich ugrupowań będą
    pod ich dyktando rządzić.

    boukun