eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie? › Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ... uiszczać odszkodowanie?
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoby zajmujące lokal bez tytułu prawnego są obowiązane ...
    uiszczać odszkodowanie?
    Date: Sat, 02 Mar 2002 19:45:11 +0100

    prac wrote:

    > [...]
    >
    > He He
    > To nie ojciec sie staral tylko pani X
    po wzajemnym uzgodnieniu z konkubinem

    > A warunkiem dyskusji o zameldowaniu goscia bylo
    > wyjasnienie "kim wlasciwie jest" pan Y
    Konkubinem.
    Sam to napisales. A nastepnie jest ojcem dziecka tej Pani.
    To tez sam napisales.
    > Dziecko o ktorym mowa urodzilo sie po roku od rozpoczecia najmu ....

    "
    I teraz opis sytuacji

    Wynajalem mieszkanie pani X (z nia spisalem umowe)
    Pani X zamieszkala w mieszkaniu z panem Y - pozniej urodzilo im sie
    wspolne dziecko
    "

    > Ja nawet "normalnego" czynszu nie moge uzyskac :-)

    Pisales jedynie o odszkodowaniu.

    > [...]
    > 1
    >
    > hmmm
    > czyli jak sie teraz ochajtna to nici :-)

    Nie.
    Nadal jest jak bylo.
    Umowe najmu mozesz wypowiedziec najemcy, z ktorym ja zawarles.
    A po skutecznym wypowiedzeniu zawrzec nowa lub nie, obejmujaca cala
    rodzine.

    Jacek