    From: Technolog <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoba publiczna
    Date: Sun, 11 Sep 2011 20:49:42 +0200

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 18:00:19 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Tak samo jak statysta grający żołnierza w filmie
    > "Katyń", "Pianista", "Valkiria" czy innym filmie (akurat wojenne mi się
    > nasunęły) wyświetlanym przed milionową widownią. To, że ktoś wystąpił (1
    > raz!) w reklamie emitowanej np. w ogólnopolskiej TV nie czyni go jeszcze
    > osobą publiczną.

    Miała rolę w polskim filmie, musiała być na liście aktorów, bo jej osoba
    jest w bazie Filmweb. Generalnie wpisując jej imię i nazwisko pojawiają się
    jej profile z agencji modelek, zdjęcia, Filmweb no i mój blog.

    > Najpierw stawiasz pytanie, a potem wysuwasz już tezę mającą być na nie
    > odpowiedzią.

    Miało być "jeśli osobą publiczną jest".

    > Dobrym jest jej prośba. Jak chcesz bardziej "oficjalnie" - choć nie wiem
    > po co - to powołaj się na ochronę dobra osobistego w postaci prawa do
    > wizerunku, art. 23 Kodeksu cywilnego.

    Oficjalnie po to, żeby poważnie traktować moich czytelników. Nagłe znikanie
    czy zmiana treści na blogu są zabójcze dla wiarygodności. Nie mogę tego
    robić, bo ktoś napisał maila.

    Dzięki.