  • Data: 2005-04-21 07:43:09
    Temat: Re: Oskubana przez komornika?
    Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Beniamin napisał:

    > Wiesz, to drugie dziecko ma takie samo prawo do tych paru groszy od ojca
    > jak twoje. Niezależnie od tego, czy jego mamuśka siedzi w papuciach czy
    > nie i jakie podejmuje starania w wyciągnięciu kasy od ojca waszych
    > dzieci. Jeżeli złożyła sprawę do komornika tak jak ty, to pieniądze są
    > dzielone.

    Wiesz.... przez 5 lat mojego małżeństwa równo
    pracowałam na alimenty na tamto dziecko (jest
    starsze), alimenty wyższe od moich obecnych,
    dodatkowo na kurtki, okulary, czesne w prywatnej
    szkole... (parwie 800 zł/mies.) Po rozwodzie obie
    nie dostawałyśmy nic na swoje dzieci.
    Chcesz mi teraz powiedzieć, że dalej moim
    zakichanym obowiązkiem jest martwić się o tamto
    dziecko?
    Bo ja myslę, że od dbania o jego interesy jest
    JEGO mama a nie ja.
    Gdyby facet miał jeszcze 3 dzieci, to miałabym za
    własne środki wynająć adwokata i walczyć, by
    płacił alimenty na wszystkie 5. by dostac swoje
    330 zł?
    Wybacz - abstrachując od tego co sie komu należy -
    to nie mój biznes - to ja trace nerwy, czasem
    mając duże dylematy moralne - z pełną
    świadomością, że o moje dziecko nikt oprócz mnie
    nie zadba.
    Możemy tu pisać sobie banały, że wszystkie dzieci
    nasze są, ale mnie interesuje byt i przyszłość
    MOJEGO dziecka. I dla MOJEGO dziecka jestem w
    stanie zrobic wiele, choć kosztuje mne to czasem
    utrate godności (włóczenie się po sądach i
    ciąganie tam dziadków nie jest dla mnie godnym
    pochwały) :(
    Jeśli innym to zwisa i nie widzą powodu, by
    działać - ich sprawa. Ale niech ONI ponoszą
    konsekwencje własnego "nicnierobienia" a nie moja
    córka.

    Eulalka