  • Data: 2006-06-29 11:49:23
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: Bamare <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > Jest roznica miedzy wyjawieniem ze pan X szef znanej firmy chodzi na chodzi
    > na codzien w damskich
    > koronkowych stringach, a cytowaniem jakiejs pani ktora sama sobie wystawia
    > opinie idiotki.
    > Mysle ze sad ta roznice zauwazy, ale masz racje skarzyc to ona moze.

    Nakazała mi usunąć posty z grupy pl.soc.prawo ponieważ
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&q=www.e-innovat
    ions.info&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&sa=N&tab=wg

    ta informacja źle pokazuje jej firmę w internecie. Dla świętego spokoju
    z wp wykasowali to (za moją prośbą) lecz google już to złapało i nie puści.

    --
    Pozdrawiam,

    http://www.BiznesForum.pl - największe forum biznesowe w Polsce