  • Data: 2006-06-29 13:20:14
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja ,wybitny "znawco" procedury ,znam przypadek ,że porządny właściciel
    > małej firmy zastosował się do takicj głupich rad jak twoje i poszedł do sądu
    > bez adwokata

    A ja poszedłem bez adwokata ( sprawa z oskarżenia publicznego ). Groziło mi 3
    lata za nieumyślne a skończyło się na drobnym "zawiasie" i 1000 złoty grzywny.

    Mogłem się odwołać wtedy mam koszta na dojazdy i adwokata. Czyli kilka tysięcy
    zł w plecy. Więc wolałem "zawiasy" i ten jeden tysiąc. Gdyby sprawa poszła
    dalej pewno adwokaci by się żarli miedzy sobą za moją i nie tylko moją kasę.
    Bo sprawiedliwość kosztuje a jestem pewien że byłem i jestem niewinny w mojej
    sprawie.

    Tak nie jestem prawnikiem do tego nie chcę nikogo urazić i przepraszam jeśli
    jednak kogoś uraziłem ( po prostu staram się być grzeczny :-))).

    Cięzko m isię pogodzić z tym , że dziś produkuje się tyle paragrafów ,żęe na
    upratego z każdego zrobi się przestepcę. W mojej branży miałem 5 lat temu
    jeden kwit a dziś trzeba ich ze 20 i każdy kosztuje worek kasy. W efekcie z
    rynku wyleciałem. Cóż zrobić. Takie Jest Życie.

    Miłego dnia A