  • Data: 2006-06-29 12:22:40
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Bamare napisał(a) :

    > Nakazała mi usunąć posty z grupy pl.soc.prawo ponieważ
    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&q=www.e-innovat
    ions.info&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&sa=N&tab=wg

    > ta informacja źle pokazuje jej firmę w internecie. Dla świętego spokoju
    > z wp wykasowali to (za moją prośbą) lecz google już to złapało i nie puści.

    Wp to co to jest? Bo z newsów nie da się wykasować. Pozostanie tu
    na zawsze. Dając świadectwo niezbyt rozbudowanej yntelygencji tej
    pani z firmy www.e-innovations.info.
    Nawet dane tej firmy są nie tylko na Googlach, ale i na każdym
    serwerze grup dyskusyjnych na świecie, proszę pani :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.