  • Data: 2006-06-29 14:47:30
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "Olo" <O...@s...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam siły już tłumaczyć tej firmie, bo gdy już nie twierdzą że ich
    > "shakerowałem" to teraz grożą mi procesem za ujawnienie korespondencji
    > ich do mnie (wyiksowałem nazwisko i imię osoby piszącej do mnie) oraz
    za
    > oskarżanie ich o szantaż. Co mam im powiedzieć/zrobić aby dali sobie
    > siana? Na siłę szukają jakiegoś haka na mnie, dziennie dostaje ze 3
    > emaile z groźbą wystosowania procesu.

    Jesli moge cos poradzic - zrob tak:
    Jesli pewien jestes swoich racji i konsultowales to z fachowcem, to w
    dupie to miej i jesli beda Cie straszyc sadem, grzecznie odpowiadaj
    "Oczywiscie moga mnie panstwo pozwac, ale prosze mi wybaczyc , to nie
    jest moja decyzja". Zazwyczaj od gadania do zrobienia takiego kroku jest
    dluuuuga droga, a pohamuja ich zapewne koszty , bo sami sa zbyt glupi na
    napisanie pozwu, ew zlozenia dosienienia do prokuratury. A spotkanie z
    prokuratorem ostudza wiekszosc oszolomiarskich charakterow. Szkoda czasu
    Twojego, szkoda nerwow na idiotow. A frajerzy jak mysla ze w sadzie
    wystarczy poskarzyc sie jako pierwszy i juz sie wygralo , to sa w
    bledzie.

    Milego weekendu,

    Pozdrawiam,
    Olo