    From: " Clif" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Orzekanie o fałszerstwie
    Date: Sat, 4 Mar 2006 21:08:20 +0000 (UTC)

    > Wycisk szczęki kojarzy mi się raczej z przedmiotem, który charakteru
    > dokumentu mieć nie może. Tak więc wcale się nie dziwię, że prokurator
    > dość opornie przymierza się do 270 w tym wypadku. Choć w świetle tego
    > co napisałeś dalej faktycznie może mieć taki charakter.

    > kk.,
    > są
    >
    > Przybliż, jakie to są dowody.

    Dowody są następujące:
    Modele, które wydał mi lekarz - a ja uważam za sfałszowane - są to modele,
    które zostały sporządzone przez niego na pierwszej wizycie.
    W niemalże tym samym czasie byłem u innego lekarza, który sporządził także
    modele/wyciski.
    Modele te różnią się - wystarczy je porównać gołym okiem.

    dziękuję za poradę, pozdrawiam,
    Clif