  • Data: 2006-03-05 19:01:48
    Temat: Re: Orzekanie o fałszerstwie
    Od: "barakuda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Clif" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dud5hp$7u$1@inews.gazeta.pl
> [...]

    może gdybyś napisał konkretniej jaki masz problem to uzyskał byś konkretną
    poradę ,a tak ,mam wrażenie ,że chcesz poprostu przekonać wszystkich ,że
    masz rację .
    Jeżeli uważasz ,że popełniono przestępstwo złóż oficjalne zawiadomienie w
    prokuraturze lub w najbliższej jednostce policji. Jeżeli twoimzdaniem
    prokurator nie postępuje zgodnie z prawem ,lub wykazuje nieudolność w tym
    postępowanu złóż skargę do prokuratora wyższego szczebla tyle. Natomiast
    dalsz twoje wywody uważam za "młócenie słomy" - bo może, porostu tak jak już
    napisano poprzedno, lekarz się pomylił
    barakuda