  • Data: 2004-05-10 12:35:22
    Temat: Re: Telekomunikacja, było: Oprogramowanie z Niemiec
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 00:13 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Arek:

    > Żadnych reklamacji. W ustawie byłby obowiązek rozliczania wg stawki jego
    > rodzimego operatora

    A dlaczego firmę X mają obchodzić cenniki Y? A szczególnie różne upusty czy
    programy lojalnościowe? Skoro tak, to każdy by kupował w najtańszej sieci,
    a dzwonił z dowolnej.

    > lub też wprowadzenia głosowego ostrzeżenia przed
    > nawiązaniem połączenia.

    Jak to sobie wyobrażasz np. przy odbieraniu?

    > Nie łapaliby się. Patrz wyżej. Notabene system, w którym przy roamingu
    > płaci się jednemu i drugiemu operatorowi jest złodziejstwem.

    A co, taki operator ma być stratny?

    > Przecież Plus by zapłacił Erze dokładnie to co Ty wydzwoniłeś z sieci..ERY
    > i co wpłaciłeś na konto Plusa zamiast Ery!

    A obsługa tego? A różnice w cennikach? Chcesz wprowadzić znów cenę umowną?
    Wszystkie sieci tak samo?

    > Jak nie potrafi zapewnić mi wszędzie usługi, choć bierze ABONAMENT za to,

    W ofercie jest napisane, że zapewnia wszędzie? Wątpię szczerze.

    > Dostaliby! Zapomniałeś jaka była wtedy sytuacja!
    > 10 mln ludzi czekało latami - i wiedziało, że nadal będą czekać nie
    > wiadomo ile! - na telefon od *znienawidzonej* TP SA.

    W czasach jak powstały GSMy to już się nie czekało.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)