  • Data: 2006-12-15 12:12:55
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ath napisał(a):

    > Jakie pozytywne? Wchodzenie przez policję na legitymację tylko dlatego, że
    > komputer jest w sieci osiedlowej i zabieranie sprzętu "do kontroli" na wieczne
    > nieoddanie przypomina czasy stalinowskie. A później dostać można zarzut o
    > nielegalny soft na szkodę cytuje "GNU GPL Free Software Foundation" - skan w
    > sieci.

    No a o czym ja mysle piszac ze odniosla pozytywny skutek (dla tworcow
    oprogramowania oczywiscie)? :)
    Pozatym policja ot tak sobie nie wchodzi tylko na badanie legalnosci
    oprogramowania. Osoby ktore tego doswiadczyly, z jakichs przyczyn
    znalazly sie w kregu zainteresowania policji. Chocby przez kupienie np.
    systemu w sklepie w ktorym stwierdzono rozprowadzanie nielegalnego
    oprogramowania... Tak naprawde kontrole legalnosci oprogramowania u
    przypadkowych osob nie zdazaja sie. Moze te osoby mysla ze to byl
    przypadek, jednak z zasady jest jakis cien podejzenia lub zlosliwosc
    ludzka (donos?)...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --