  • Data: 2006-12-15 14:04:35
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: "jh" <j...@r...kielce.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:elu7s6$5hm$4@opal.futuro.pl...
    > "Oj, naiwny, naiwny, naiwny. Jak dziecko we mgle" śpiewał klasyk :-D
    > Spokojny sen nie upoważnia Cię, do ominięcia kontroli, niezarekwirowania
    > na pół roku komputera i nieskazanie za zapomniany, posiadany gdzieś przez
    > przypadek do programu którego nawet nigdy nie miałeś jeden, mały, malutki
    > crack :-)

    Jasne, ale takim myśleniem można dojść do wniosku, że lepiej nie mieć
    komputera. Wiadomo, że na freewarze też można się przejechać, bo w licencji
    jest napisane, że owszem free, ale nie do komercyjnego zastosowania. A pokaż
    mi choć jedną instytucję - prywatną, publiczną, ba! szkołe, plebanię :) itd.
    gdzie jest freeware i wszyscy pilnują ładu. Przykład - bodajże WinAmp,
    którego akurat nie lubię i nie używam jest takim właśnie narzędziem, a
    wystarczy przejść się do pobliskiego komisariatu... O ile mają komputery, a
    nie maszyny do pisania :D

    jh