  • Data: 2007-03-25 20:13:58
    Temat: Re: Oprogramowanie bez klucza - legalne?
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnf0dje0.d18.januszek@lexx.eu.org...

    > Jezeli kupiles od wlasciciela to faktycznie tak ;) Gorzej jednak, jesli
    > tylko od kogos kto na zasadach ustalonych przez wlasciciela tego uzywal
    > a w umowie tego uzywania zawarty byl zapis ze uzytkownik praw do
    > uzywania przekazywac nie moze bo wtedy juz nie.

    Jeżeli kupuje obraz Matejki od właściciela, to oczywiście może sobie stawiac
    warunki jakie chce, ale po zakupie mogę je miec w głębokim poważaniu, bo ja
    teraz jestem jego właścicielem. To samo z licencją producent może sobie
    pisac co mu ślina na język przyniesie, ale nie znaczy to że mnie te
    wszystkie zapisy obowiązują.

    Pozdrawiam Przemek