eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
  • Data: 2011-02-16 22:33:15
    Temat: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lut, 23:28, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Na podstawie umowy z chętnymi tzn. naiwnymi ? Czytać umowy i regulaminy
    > najpierw trzeba.

    > To odwróć to pytanie - skąd oni mogli o tym wiedzieć ?

    Rozumiem, że na dzień dzisiejszy nie istnieje w Polsce żadna regulacja
    prawna, która chroniłaby klienta przed "okradaniem w białych
    rękawiczkach" przez takie towarzystwa? Opłata likwidacyjna na poziomie
    99% wpłaconych pieniędzy, w wyniku której ktoś zabiera komuś wszystkie
    jego środki, jest jak najbardziej w porządku...

    Dziękuję bardzo, dziękuję.