eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy... › Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
  • Data: 2011-02-17 13:13:27
    Temat: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lut, 13:16, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > już ci pisałem, niedopytałeś/niedoczytałeś wszystkiego, ktoś kto inwestuje
    > po 20000 tysi rocznie uważniej czyta i wie, że tą kasę będzie mógł wyciągnąć
    > bez opłat

    Dzięki, dzięki, ale chyba kolego nie piszemy o tym samym.

    Jeżeli w na konto składek regularnych wpłacasz przez pięć lat po
    2000zł, to Twoja polisa opiewa na wartość 10000zł. "POLISA", bo tak u
    nich nazywają się te programy.
    Jeżeli natomiast ktoś chce mieć polisę na 100000zł, to on musi wpłacać
    co rok, przez 5 lat po 20000zł na konto składek regularnych. I tak
    samo mu zabiorą, taki sam procent, tyle że od większej kwoty (jeżeli
    oczywiście zdecyduje się wycofać środki wcześniej, niż przed upływem
    10 lat). Chyba że wpłaci od razu całe 100000, wtedy opłata
    likwidacyjna wynosi tylko 7.5%, ale od 100k.

    To o czym Ty napisałeś, to jest jeszcze jakby trochę inna bajka. To
    jest to co Ty dodatkowo wpłacasz, ponad obowiązkowe składki wynikające
    z umowy - i tego faktycznie Ci nie zabiorą.