eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy... › Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
  • Data: 2011-02-17 13:19:16
    Temat: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:793fd141-bf0f-4a1b-8a72-3650c4f42dfc@t1
    3g2000vbo.googlegroups.com...

    > To o czym Ty napisałeś, to jest jeszcze jakby trochę inna bajka. To
    > jest to co Ty dodatkowo wpłacasz, ponad obowiązkowe składki wynikające
    > z umowy - i tego faktycznie Ci nie zabiorą.

    hmmm, pytałem gościa o to kilka razy i za każdym razem twierdził, że jest
    tak jak mówię, czyli podstawą są jedynie te 2 tysie, a całą kasę obowiązkową
    i nieobowiązkową wpłacam na to drugie i ona jest do ruszenia

    ale dopytam jeszcze raz, kasy póki co nie wpłaciłem, więc jest szansa na
    wycofanie się z interesu