eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy... › Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
  • Data: 2011-02-16 23:09:58
    Temat: Re: Opłaty likwidacyjne w AEGON i im podobnych - przez pierwsze 2 lata zabierają 99% wpłaconych pieniędzy...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (16.02.2011 23:53), darr_d1 wrote:
    > To nie jest w porządku. Nie wszystko w życiu da się przewidzieć.

    Nie wszystko da się przewidzieć, dlatego nie należy podpisywać umów
    które tak bardzo są uzależnione od tego że w ciągu 10 lat wszystko u
    Ciebie będzie w porządku.

    > Wpłacasz pieniądze do banku - możesz je wycofać. Zrywasz lokatę -
    > tracisz, ale tracisz tylko odsetki. A te gnoje zabierają Ci WSZYSTKO,
    > a jeżeli nie wszystko, to w wielu przypadkach większość. I nie można
    > im nic zrobić, wolno im.

    Problem w tym, że to nie lokata ani konto w banku, tylko określony
    produkt inwestycyjny.

    Krótko mówiąc - przechytrzyłeś :). Ciesz się że nie dałeś się namówić na
    opcje walutowe.

    > O to właśnie pytałem. Czy na pewno im wolno, i czy w każdym przypadku
    > mogą tak sobie bezkarnie kogoś okraść. Cóż, pewnie mogą. Jakieś tam
    > niby-wyliczenia przedstawią, i mogą.

    Moim skromnym zdaniem, prowizja 50% jest sprzeczny z zasadami współżycia
    społecznego (art 5. KC). Prowizja 99% tym bardziej. Pytanie tylko , czy
    a) sąd podzieli twoje i moje zdanie, b) czy KC ma tutaj zastosowanie.
    Tak czy inaczej - dla 6kpln poszedłbym do sądu.

    Warto by też się zapytać UOKiK co o tym sądzą, przejrzeć rejestr klauzul
    niedozwolonych itd... Oczywiście, jeżeli podpisałeś umowę jako ty-żuczek
    a nie jako ty-przedsiębiorca.

    p. m.