eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji › Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
  • Data: 2008-02-20 13:26:01
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 20, 2:19 pm, jac-k <j...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na
    > gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od
    > rzeczonego
    > serwisu nieco szokujący mail.
    > W skrócie dają mi trzy możliwości:
    > 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest
    > zaporowa)
    > 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!)
    > 3) Utylizacja urządzenia :)
    > Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis
    > argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając
    > go nie
    > miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie)
    > Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ?
    > Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata.
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    To w ich zakresie jest oddac sprzet do rzeczoznawcy ktory okresli czy
    uszkodzenie nastapilo w twojej winy. Poki co powinni ci zapronowac:
    wymiane na inny, zwrot gotowki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1