eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2008-02-20 13:19:24
    Temat: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: jac-k <j...@g...com>

    Witam,
    Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na
    gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od
    rzeczonego
    serwisu nieco szokujący mail.
    W skrócie dają mi trzy możliwości:
    1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest
    zaporowa)
    2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!)
    3) Utylizacja urządzenia :)
    Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis
    argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając
    go nie
    miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie)
    Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ?
    Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata.
    Pozdrawiam
    Jacek


  • 2. Data: 2008-02-20 13:26:01
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Feb 20, 2:19 pm, jac-k <j...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na
    > gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od
    > rzeczonego
    > serwisu nieco szokujący mail.
    > W skrócie dają mi trzy możliwości:
    > 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest
    > zaporowa)
    > 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!)
    > 3) Utylizacja urządzenia :)
    > Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis
    > argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając
    > go nie
    > miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie)
    > Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ?
    > Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata.
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    To w ich zakresie jest oddac sprzet do rzeczoznawcy ktory okresli czy
    uszkodzenie nastapilo w twojej winy. Poki co powinni ci zapronowac:
    wymiane na inny, zwrot gotowki.


  • 3. Data: 2008-02-20 14:59:31
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    jac-k wrote:
    | Witam,
    | Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na
    | gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od
    | rzeczonego
    | serwisu nieco szokujący mail.
    | W skrócie dają mi trzy możliwości:
    | 1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest
    | zaporowa)
    | 2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!)
    | 3) Utylizacja urządzenia :)

    zakladajac ze w tresci gwarancji nie ma nic o oplatach, opcje moga byc
    nastepujace:
    1) bezplatana naprawa gwarancyjna
    2) odmowa naprawy gwarancyjnej
    zakladajac ze nie masz gwar door2door, w obu przypadkach ponosisz jedynie
    koszt wysylki.

    Jesli zgadzasz sie z odmowa prosisz listem poleconym o odeslanie rzeczy
    bedacej twoja wlasnoscia i wyznaczasz termin.

    Jesli sie nie zgadzasz wpierw proponuje uderzyc wyzej, do producenta - on,
    jak bedzie miach chec, moze wywrzec wplyw na autoryzowany serwis i
    'zaopiekowc' sie twoim roszczeniem, czesto taki kopniak z gory pomaga...

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia



  • 4. Data: 2008-02-20 15:33:04
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>


    Użytkownik "jac-k" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:359769fb-4a30-4317-9cf5-d82df1ff512a@41g2000hsc
    .googlegroups.com...

    Ja na twoim miejscu poczekał bym te 14 dni (bo mail, to nie odpowiedź
    pisemna) i przyjął, ze reklamację uznali. O ile jesteś konsumentem.


  • 5. Data: 2008-02-20 15:39:45
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    >
    > Użytkownik "jac-k" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:359769fb-4a30-4317-9cf5-d82df1ff512a@41g2000hsc
    .googlegroups.com...
    >
    > Ja na twoim miejscu poczekał bym te 14 dni (bo mail, to nie odpowiedź
    > pisemna) i przyjął, ze reklamację uznali. O ile jesteś konsumentem.


    Robercie, to gwarancja, a nie niezgodność produktu z umową!

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 6. Data: 2008-02-20 15:54:50
    Temat: Re: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fphhjr$koo$8@news.onet.pl...

    > Robercie, to gwarancja, a nie niezgodność produktu z umową!

    Faktycznie, zagalopowałem się. Cofam propozycję. :-)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1