eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancjiOpłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
  • Data: 2008-02-20 13:19:24
    Temat: Opłata za diagnostykę - sprzęt na gwarancji
    Od: jac-k <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Znalazłem się w następującej sytuacji: oddałem do serwisu będący na
    gwarancji Palmtop. Minęło kilka dni, i o to właśnie odebrałem od
    rzeczonego
    serwisu nieco szokujący mail.
    W skrócie dają mi trzy możliwości:
    1) Zapłacenie za naprawę sprzętu (niestety odpada bo cena jest
    zaporowa)
    2) Zapłacenie za diagnostykę i transport do producenta (?!)
    3) Utylizacja urządzenia :)
    Czyli nieciekawie. Zwłaszcza nie podoba mi się opcja 2ga którą serwis
    argumentuje tym że sprzęt jest mechanicznie uszkodzony (o czym oddając
    go nie
    miałem pojęcia bo traktowałem go ostrożnie)
    Proszę Grupowiczów o porady czy to jest w ogóle zgodne z prawem ?
    Póki co poprosiłem serwis o uzasadnienie skąd ta opłata.
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1