  • Data: 2008-07-27 17:37:41
    Temat: Re: Opłacenie studiów przez firme
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i co drugi pracował. Przy
    takim systemie pracy ciężko się wypoczywa, nie wspominając o życiu
    towarzyskim.

    u mnie na razie wyglada to ok - firma sama chce mnie na te studia wysłać bo
    właśnie mnie awansowała

    ale wiem, ze nie bedzie to za darmo. nie chcialbym jednak wiazac sie na
    dluzej niz rok po zakonczeniu bo wiadomo ze roznie jest - dlatego sie
    podpytuje o zwyczaje gdzie indziej.

    o pracy w weekendy nie ma mowy - najwyzej zostane zwolniony, ale to dla mnie
    nieprzekraczalna granica.

    dzieki za Twoja wypowiedz - jedyna twórcza w tym wątku

    jednak mozna panowie prawda ? ....

    a jak problemy ktore miales? rozwiązały sie?

    Sebastian