  • Data: 2016-02-14 09:43:29
    Temat: Re: Okazanie dokumentów policjantowi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef"

    Ale czy naprawdę zatrzymują was do kontroli tak często
    i postępowanie policji jest tak nieregulaminowe, że aż trzeba
    odgrywać twardziela i miotać paragrafy?..
    ---
    Prawie się nie zdarzyło by policjant mi się przedstawił przy kontroli a
    teksty jakie słyszałem to by trzeba nagrywać np "Dmuchamy", "Jak nie
    dmuchniesz dobrze to będziemy tu do rana dmuchać". Ścierwa jebane