  • Data: 2003-09-03 17:29:37
    Temat: Re: Ograniczenie prawa własnosci - pilne
    Od: "Shagan" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wspominając. Sam tak bardzo czujesz się urażony, że pogwałcono Twoje
    prawa,
    > a nie pomyślałeś o tym, że Ci ludzie niekoniecznie muszą sobie życzyć, byś
    > publikował ich dane i to w niekoniecznie korzystnym świetle i bezcelowo?
    > Spodziewam się, że gdybyś swój problem opisał w kilku przemyślanych
    zdaniach
    > i bez podawania nazwisk, adresów i nazw własnych, to tekst nie utraciłby
    > niczego w przekazie, nie naruszyłbyś netykiety a i z takiego streszczenia
    > wiele łatwiej by było ustalić stan faktyczny. Ale to już raczej rady na
    Naruszen netykiety nie widze, a rozwleklosc tekstu wynikala z tego ze
    chcialem jak najbardziej dokladnie opisac sytuacje
    Tym razem postaram sie streszczac

    W archiwum U.M. jest dokument ktory otrzymal sasiad dzisiaj
    (http://republika.pl/adammizerski/sprzeciw.html) z 22.05.1979 dot. tej
    inwestycji zawierajacy informacje o sprzeciwie mieszkańcow posesji przez
    ktore miały przebiegać kable z opinią rzeczoznawcy, że możliwe jest
    przeprowadzenie kabli poza obrębem posesji. Zapewne jak to w PRL urzad
    podjal decyzje arbitralnie bez uwzglednienia sprzeciwu.

    Na dzien dzisiejszy widze takie kweste ktorych rozwiazanie mnie interesuje
    1) bezprawne najscie (do dzis nie dostalem zadnego dokumentu uprawniajacego
    kogokolwiek do tego !!!) - naruszenie prawa / naduzycie prawa
    2) odszkodowanie wynikle ze zniszczen
    3) uregulowanie stanu prawnego kabli na mojej dzialce sluzebnosc/usuniecie

    Dodam ze nadal kable sa rozkopane, od 2 dni nikt nic przy nich nie robil.

    Pokazalem zdjecia projektantowi kabli ktory stwierdzil ze zarowno kable sa
    polozone niezgodnie ze sztuka budowlana, to jeszcze prace podczas remontu
    byly wykonywane z lamaniem prawa budowlanego.

    >Oczywiście nie odbiera Ci to wszystko, co napisałem wyżej prawa do
    uzyskania
    >odszkodowania za spowodowane akcją ratowniczą szkody, ale to zupełnie inna

    >sprawa i chyba z ty kłopotu nie ma, bo piszesz, że chcą płacić.
    Sasiad od 2 lat probuje uregulowac sprawe sluzebnosci gruntow bo ta sama
    firma notorycznie przekopywala mu ogrodek i nie raczyla nawet porzadnie
    posprzatac. Oczywiscie nigdy nie dostal zadnego odszkodowania, wkurzyl sie,
    obmurowal posesje, wybetonowal plac i pomimo awarii nikogo nie wpuszcza.

    >Z tym, że nie wiem, czy tą sprawą nie powinien się
    > już zająć Instytut Pamięci Narodowej. Oni lubią szukać w historii.
    Jako poszkodowany przez PRL ;-)

    Adam