  • Data: 2003-09-03 17:35:29
    Temat: Re: Ograniczenie prawa własnosci - pilne
    Od: "Shagan" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Azazell" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bj19nq$kf7$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Shagan wrote:
    > W powyzszej sytuacji usluga rzeczoznawcy jest nieml zastosowaniem

    > Nie potrafisz oszacować kosztów wykopania dziury w ziemi 1,5x2 metry?
    Wykopana dziura ma zdecydowanie wiecej

    > Bo i się kable w ziemi tak właśnie układa. Na podsypce z piasku. Ew
    > znacząc trasę kabla folią w odpowiednim kolorze i bodajże cegłami, a sam
    > kabel w zależności od tego jaki jest rodzaj grunt i jakie napięcie
    > zakopuje na odpowiedniej głębokości. NIe wsadza się tego w żadne tam
    > betonowe rury, aby nie operować młotami pneumatycznymi i innym sprzętem
    > w przypadku uszkodzenia kabla (co zdarza się samoistnie na skutek
    > pewnych procesów w izolacji).

    Cytujac projektanta sieci kablowych z ktorym rozmawialem:
    Całość prac odbywa się niezgodnie z wytycznymi polskiej normy o układaniu
    sieci kablowych PN-76/E-05125 ( wraz z późniejszymi zmianami), gdyż kable
    stykają się ze sobą, ułożone są w wiązkę ok. 19 kabli (może więcej)

    > Może jest konsumenta i naprawiają go Ci którym właściciel postanowił
    > zlecić takie sprawy? Może Zakład Energetyczny zlecił takie rzeczy firmie
    > zewnętrznej? Może w studzience teletechnicznej znajdują się kable
    > łącznościowe energetyki?
    mozemy tylko gdybac - do dnia dzisiejszego nie mam zadnego pisma w sprawie -
    oficjalnie nie wiem co, kto i dlaczego

    Adam