  • Data: 2003-09-05 05:46:30
    Temat: Re: Ograniczenie prawa własnosci - pilne
    Od: Azazell <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shagan wrote:

    >W archiwum U.M. jest dokument ktory otrzymal sasiad dzisiaj
    >(http://republika.pl/adammizerski/sprzeciw.html) z 22.05.1979 dot. tej
    >inwestycji zawierajacy informacje o sprzeciwie mieszkańcow posesji przez
    >ktore miały przebiegać kable z opinią rzeczoznawcy, że możliwe jest
    >przeprowadzenie kabli poza obrębem posesji. Zapewne jak to w PRL urzad
    >podjal decyzje arbitralnie bez uwzglednienia sprzeciwu.

    No popatrz. A ja z tego co podwiesiłeś pod swoją stronę wyczytałem, że
    poza terenem posesji jest właśnie niemożliwe poprowadzenie kabla.
    Wyczytałem też że prace nie moga być rozpoczęte do czasu rozwiązania
    konfliktu, a skoro te nieszczęsne kable tam leżą to chyba jakieś
    porozumienie zostało jednak zawarte?
    A.