    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Date: Sun, 8 Nov 2015 12:59:36 +0100

    W dniu 08.11.2015 o 12:28, cef pisze:

    > Jak ktoś pisze, że do poczty używa przeglądarki,
    > to raczej nie programu do poczty. Jakby ściągnął, to by miał.
    > Problem z hasłem jest odrębny.

    Wydaje mi się, że Thunderbird podczas jego początkowej konfiguracji
    proponuje domyślnie przechowywanie wiadomości na serwerze.
    Dopiero wymuszenie pozostawiania wiadomości na lokalnym komputerze
    sprawia, że "jakby ściągnął to by miał".
    Ja ściągam i mam :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: