  • Data: 2015-11-09 11:39:52
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-09 11:30, m pisze:
    > Z ciekawości się dopytam - jak to robisz w thunderbirdzie? Bo kiedyś
    > chciałem coś takiego zrobić i nie doszukałem się sposobu na wygodne
    > zrzucenie archiwum poczty na CD i potem wygodne z tego archiwum
    > korzystanie.

    Thunderbird jest dodatkowym klientem poczty i nie ma włączonego
    kasowania, kasowanie i zapamiętywanie wszystkiego wykonuję YAM-em :)
    dzięki temu mogę bezproblemowo dostać się do każdego maila osobno.
    No i właśnie YAM nie ma na razie obsługi IMAP-a, więc sobie nie ściągnę
    nim jeśli nie ma obsługi POP3.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl