eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwieczny problem z parkującym sąsiadem › Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Date: Mon, 27 Sep 2010 18:42:48 +0200
    Organization: Private INT15
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    References: <4c9e4c71$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7nf6p$nfp$2@inews.gazeta.pl> <i7ngrf$sl7$1@node1.news.atman.pl>
    <4ca051e6$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-162-118.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285605826 6721 87.205.162.118 (27 Sep 2010 16:43:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 16:43:46 +0000 (UTC)
    Keywords: int15
    X-User: wyborczanews
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (0ba79d6a.460.45)
    X-Email: add "f" after "t" & remove .invalid
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:654135
    [ ukryj nagłówki ]

    Maddy w <news:4ca051e6$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>:

    > W dniu 26-09-2010 15:12, RadoslawF pisze:
    >> I nie zapominaj że z garażu najczęściej wyjeżdża się tyłem.
    > Tyłem jest lepsza sterowalność niż przodem, łatwiej zrobić ciasny skręt.

    Czy przodem, czy tyłem średnica zawracania jest taka sama. O wspomaganiu np.
    hamulcem ręcznym nie piszmy chyba.

    > Im większy samochód tym większa różnica na korzyść manewrowania tyłem.

    Takie masz wnioski ze swoich doświadczeń, niestety błędne.

    > Np. moim starym Swiftem prawie nie czułam różnicy, teraz mam kombi i
    > uparłam się wjeżdżać do garażu przodem tylko dlatego, że łatwiej się
    > wtedy dostać do bagażnika - ale muszę to robić na 2 razy, tyłem bym
    > wjechała na raz.

    Przodem też byś wjechała -- wykonaj prosty eksperyment:
    1. uciap farbą przednie koło, które wykonuje większy łuk, gdy cofasz *na
    raz* do garażu
    2. wjedź do garażu przodem prowadząc przednie koło (to nieuciapane) po
    śladzie utworzonym w pkt. 1


    Przeprowadź również kolejny eksperyment:
    1. zaparkuj prawym bokiem równolegle przy wysokim krawężniku (sugeruję
    trochę niższy niż wysokość opony) tak, żeby opony przedniego i tylnego koła
    go dotykały

    > Ale do tego trzeba umieć w ogóle manewrować tyłem

    2. wróć i opisz wrażenia z prób oddalenia sie od krawężnika, które
    poczyniłaś manewrując do tyłu i jak bardzo Ci nisko latające kwantyfikatory
    felgi porysowały ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1