  • Data: 2010-09-27 19:19:32
    Temat: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09/27/2010 03:37 PM), Gotfryd Smolik news wrote:

    > 50 zł za zgłoszenie nieistniejącego wykroczenia czy więcej?
    > (jest taki mandat)

    Myślę że miałby zastosowanie dopiero w przypadku kiedy zgłosiłaby to po
    raz 20ty. Za pierwszym razem, jeżeliby to było nieistniejące wykroczenie
    - raczej by się skończyło na pouczeniu albo i też nie.

    Poza tym, można zgłosić podejrzenie popełnienia wykroczenia, czyż nie?
    Dodatkowo - korespondencyjnie :).

    p. m.