  • Data: 2002-12-21 09:45:10
    Temat: Re: Odszkodowanie za straty spowodowane wichurą
    Od: "Andrzej Błotnicki" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Abstrahując od szkody. Szczerze współczuję oczywiście.
    > A nawiązując do katastru- podatek płacił byś od 100% Tak to jest
    niestety...
    > Grzegorz

    płaciłbym, gdyby co?
    nie specjalnie rozumiem...
    Wcale mi nie zależy aby mieć nowy budynek a płacić za stary -
    poprostu zależy mi na likwidacji szkody z uwzględnieniem wartości.

    Z tego co zaproponował mi ubezpieczalnia wynika (nie wprost), że nie warto
    robic remontu, bo to nie wpływa na jego stan czyli jego wartość( a tym samym
    na ewentualne odszkodowanie)

    Pozdrawiam
    Andrzej