  • Data: 2007-07-04 18:03:42
    Temat: Re: Odszkodowanie za areszt
    Od: "Zachar" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f6fvip$jbv$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Zachar" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ubiegać się możesz, co najwyżej nie dostaniesz.
    > Jeżeli obawy o twojej ewentualnej ucieczce z kraju i matactwie były
    > uzasadnione, to odszkodowania nie dostaniesz. A jeśli okaże się, że te
    > obawy były albo w późniejszym okresie okazały się nieuzasadnione i mimo
    > tego nie zwolnili cię z aresztu odszkodowanie dostaniesz.
    A jakie przesłanki trzeba spełnić, żeby obawa np. ucieczki była UZASADNIONA?
    Mam paszport, mieszkam 20 km od granicy z Niemcami i czy to już wystarczy by
    obawa była uzasadniona?
    Nigdy nie byłem karany za przestepstwo przeciw zdrowiu i zyciu, nigdy nikogo
    nie naklanialem do zmiany zeznań ani niczego w tym rodzaju więc wg mnie ta
    obawa też jest nieuzasadniona.

    Pozdrawiam
    Zachar