  • Data: 2007-07-04 18:08:59
    Temat: Re: Odszkodowanie za areszt
    Od: "Zachar" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Należy Ci się jak najbardziej odszkodowanie.
    > Gościu za 1,5 roku dostał 300 tys.
    > Tyle, że to sprawa nie do polskich sądów bo tu dostaniesz grosze.

    Ale chyba najpierw musi się to przetoczyć przez polskie sądy a dopiero
    później można się wychylić z jakimś Strasurgiem, prawda?
    100-150 tys PLN mi spokojnie styka, to chyba niezbyt wygórowane żądanie za
    544 dni. Jak się wylicza takie odszkodowanie? W chwili zatrzymania byłem na
    okresie próbnym w nowej pracy i po nim mógłbym zarobić X albo 3X- będę
    musiał wziąć jakieś zaświadczenie z pracy? :D Co ze stratami moralnymi?
    Planowałem kupić mieszkanie, plan musiał się odwlec o ok 2 lata, w tym
    czasie ceny mieszkań poszły w górę, ktoś mi zwróci tą kasę? Kiedyś stać mnie
    było na 2pokojowe mieszkanie, teraz mi na dużą kawalerkę wystarczy...

    Pozdrawiam
    Zachar