  • Data: 2007-07-04 10:59:02
    Temat: Re: Odszkodowanie za areszt
    Od: "Zachar" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f6fhss$bc7$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Zachar" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie. Jesli zastosował tymczasowe aresztowanie i byly ku temu
    > podstawy oraz jesli w trakcie calego okresu stosowania tego srodka nie
    > bylo podstaw zeby go uchylic lub zmienic to nie bylo ono oczywiscie
    > niesłuszne.
    Czyli wcale nie jest pewne, że będę mógł sie o nie ubiegać? Ostateczne
    rozstrzygnięcie sprawy jest takie, że odstąpiono od wydania wyroku bo sąd
    uznał moje działanie za uzasadnione. Przez cały ten czas stosowano areszt z
    obawy przed ucieczką z kraju, matactwem (napastnik/poszkodowany miał dwóch
    świadków)...

    Pozdrawiam
    Zachar