  • Data: 2003-10-14 23:30:36
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bmhh6p$iuo$1@atlantis.news.tpi.pl>, M.E.H.A.U. wrote:
    > W listopadzie zeszłego roku kupiłem w pewnej warszawskiej firmie nowy
    > komputer. Pech chciał, że awarii uległ zasilacz niszcząc HDD, RAM, płytę
    > główną i kartę graficzną. Zaniosłem sprzęt do serwisu z zerwanymi plombami
    > gwarancyjnymi. Nie stwierdzono jednak mechanicznego uszkodzenia
    > podzespołów,więc komputer przyjęty do naprawy gwarancyjnej.
    > model, gdyz mojego juz nie produkują). Chcę odstapić od umowy kupna/sprzedży
    >
    > Jakie oficjalne kroki powinienem w tym kierunku poczynic? czy moge rzadac
    > zwrotu pełnej kwoty wystawionej na fakturze?Ile czasu moze trwać
> [...]

    Jeśli, jak napisałeś, oddałeś w ramach gwarancji to jak znam życie
    odstąpić od umowy nie możesz a terminy obowiązujące m.in. co do napraw i
    całą resztę interesujących cię kwestii powinien zawierać dokument
    gwarancyjny. Inaczej mówiąc, możesz odstąpić jeśli w gwarancji stoi że w
    tych okolicznościach możesz.

    --
    Marcin