eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od umowy kupna-sprzedaży › Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
  • Data: 2003-10-14 19:02:08
    Temat: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
    Od: "M.E.H.A.U." <m...@n...samochody.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    W listopadzie zeszłego roku kupiłem w pewnej warszawskiej firmie nowy
    komputer. Pech chciał, że awarii uległ zasilacz niszcząc HDD, RAM, płytę
    główną i kartę graficzną. Zaniosłem sprzęt do serwisu z zerwanymi plombami
    gwarancyjnymi. Nie stwierdzono jednak mechanicznego uszkodzenia
    podzespołów,więc komputer przyjęty do naprawy gwarancyjnej.
    14 dnia od daty przyjęcia urządzenia do serwisu zadzwonił do mnie miły pan z
    wiadomością, że wszystkie częsci już są oprócz płyty głownej. Z tego powodu
    naprawa potrwa jeszcze kilka dni-zgodziłem się. Niestety moja cierpliwość
    się powoli konczy-ciagle slysze ze dystrybutor ma problemy z naprawieniem
    starej plyty i najprawdopodbiej w najblizszym czasie wysle nowa (nowszy
    model, gdyz mojego juz nie produkują). Chcę odstapić od umowy kupna/sprzedży
    i rządać zwrotu pieniędzy.

    Jakie oficjalne kroki powinienem w tym kierunku poczynic? czy moge rzadac
    zwrotu pełnej kwoty wystawionej na fakturze?Ile czasu moze trwać
    odzyskiwanie pieniedzy?

    Pozdrawiam
    Michał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1