  • Data: 2003-10-16 00:32:50
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bmjrq2$6cn$1@atlantis.news.tpi.pl>, M.E.H.A.U. wrote:
    > W gwarancji jest napisane, że serwis zobowiazuje sie do usuniecia usterki w
    > ciągu 14 dni.
    > Niestety w dokumencie nie ma nic o tym co sie dzieje gdy termin ten zostanie
    > przekroczony. Jak mam dochodzic swoich praw??
    > Dzisiaj znowu sie dowiedzialem, ze musze poczekac jeszcze pare dni!!
    > grrr!!!!!!!

    No nie ma za specjalnie korzystnych rozwiązań bo na dobrą sprawę pozostaje
    tylko pozew cywilny a i to, pomijajac już różne inne aspekty, na pewno nie
    przyspieszy niczego, a wręcz przeciwnie i to sporo. Jak jesteś bardzo W
    sumie jak w większości tego typu spraw, warto jeszcze zwrócić się do
    Federacji Konsumentów. Częstokroś firmy wymiękają w styczności z tą
    instytucją co może prowadzić do zadowalających rezultatów, a jeśli nie to
    FK równiez mocno ułatwi prawne załatwienie sporu.

    --
    Marcin