  • Data: 2012-09-14 14:07:10
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za parking
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-09-14, m <m...@g...com> wrote:

    > Cośtam współżycia społecznego? Nie wiem - ale wydaje mi się że jakbym
    > chciał gdziekolwiek wejść z krową i by ktoś mi zabronił, to nie
    > wyegzekwowałbym wejścia z tą krową nawet jakby się okazało że nie ma o
    > krowach nic w umowie :).
    >
    > A rower, w zależności od okoliczności, może być też uciążliwy.

    Może, ale niekoniecznie musi. Wniesie go sobie nikomu nie przeszkadzając
    i niczego nie brudząc, wstawi pod biurko i już. A jak pobrudzi coś to
    odpowiada najemca lub on bezpośrednio albo z tytułu umowy albo
    odpowiedzialności ogólnej KC.
    Uciążliwość społeczna pod postacią szkodliwości czy łamania norm jest
    kobyłą dość mało zdefiniowaną więc MZ w tym przypadku za bardzo się nie da.
    Podejrzewam, że owa uczelnia ma jakiś ogólny regulamin i w umowie najmu
    jest do niego odnośnik.

    --
    Marcin